Telefoon - Reisverslag uit Sydney, Australië van Milou Deken - WaarBenJij.nu Telefoon - Reisverslag uit Sydney, Australië van Milou Deken - WaarBenJij.nu

Telefoon

Door: miloudeken

Blijf op de hoogte en volg Milou

12 Juni 2012 | Australië, Sydney

Hi allemaal,

Na erg veel gedoe heb ik dan ein-de-lijk een Australisch telefoonnummer!
Op 0416425683 kunnen jullie mij bellen of smsen (houd wel de 8 uur tijdsverschil in de gaten ;)). Het netnummer van Australie is 0061.

Ook zal ik zo snel mogelijk wat foto's online plaatsen!

Liefs,
Milou

  • 12 Juni 2012 - 16:44

    Irene:

    heey milou,
    hoe is het ?
    ik was een beetje aan het rondneuzen naar leuke verhalen en goede tips.
    ik ben van plan om zelf in september naar australie te gaan backpacken.Ben daarom reuze benieuwd hoe jij het nu hebt? en of je je weg een beetje kan vinden. Ben je via een reisorganisatie of heb je alles zelf geregeld? heb je nog een paar goede tips over bv een australisch tel nummer aanvragen, belasting nummer, cv? alle tips zijn reuze welkom haha.

    groetjes irene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Milou

Actief sinds 01 Juni 2012
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 14897

Voorgaande reizen:

06 Juni 2012 - 05 December 2012

Australië en Azie!

Landen bezocht: