We're going to Fraserrrrrrrr! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Milou Deken - WaarBenJij.nu We're going to Fraserrrrrrrr! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Milou Deken - WaarBenJij.nu

We're going to Fraserrrrrrrr!

Door: miloudeken

Blijf op de hoogte en volg Milou

29 Juni 2012 | Australië, Rainbow Beach

Hi allemaal,



Even een snelle update van mij dit keer!

Sinds mijn vorige blog heb ik heel veel gedaan en veel plekken gezien. Ik heb wat meiden ontmoet en heb besloten met hen een stuk omhoog te reizen. In een week tijd ben ik van Byron Bay naar Surfers Paradise naar Brisbane naar Noosa en naar Rainbow Beach gereisd. Erg veel in korte tijd (voornamelijk gezien de tijd die ik hier heb in Australie), maar het leek mij juist erg leuk om met de groep mee te gaan.



De reden van mijn blog dit keer is voornamelijk omdat ik voor een aantal dagen (ongeveer 6) niet bereikbaar zal zijn! Ik ben op dit moment in Rainbow Beach en morgen vertrekken we naar Fraser Island. Dit is een van de plekken in Australie waar je geweest MOET zijn. Met een groep van rond de 20 man zullen we met 4WD jeeps over het eiland crossen en hier ook kamperen. Dit betekent drie dagen kamperen, geen douches, geen elektriciteit en bovenal geen bereik! In Rainbow Beach is er ook nauwelijks bereik dus vandaar mijn bericht. Wees gerust! Ik maak het goed, maar ben voor een aantal dagen gewoon even van de rest van de wereld afgesloten! ;)


Vandaag hebben we een uitgebreide meeting gehad en we hebben er onwijs veel zin in! In mijn volgende blog zal ik uiteraard alles vertellen over mijn belevenissen in de overige plaatsjes en mijn Fraser Island tour!


Daarnaast wil ik iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes. Sorry als ik nog geen reactie heb gegeven. Ik beloof zo snel mogelijk wat van mij te laten horen! :)


Tot slot wil ik mijn geliefde broeder Thijmpje feliciteren met zijn afstuderen!! Woeehoeeeeee. Laat het studentenleven maar komen! ;)

Till next time!


Veel liefs,

Milou

  • 30 Juni 2012 - 09:54

    Natasja:

    Zo leuk om te lezen wat je allemaal doet en meemaakt!! Echt bewondering voor je dappere houding!! Blijf genieten en schrijven zoals je nu doet!! X

  • 01 Juli 2012 - 20:30

    Nathalie:

    Lieve Lou,

    Echt superrrrr leuke verhalen heb je allemaal! Echt heel leuk om allemaal te lezen wat je daar doet en meemaakt!
    Vind het echt leuk voor je dat je het zo naar je zin hebt daar!!
    Geniet ervan en heel veel plezier!!!!

    Liefs en een dikke kus Naat

  • 04 Juli 2012 - 15:04

    Stephanie :

    Hee Milou,

    Superrrr verhalen allemaal zeg! En mega bedankt, want ik herbeleef mijn eigen reis weer helemaal.. Geniet er lekker van en zeker van Fraser lekker kamperen zonder douche hoort er helemaal bij haha! Kijk uit naar je volgende verslag!

    Liefs xx

  • 05 Juli 2012 - 10:53

    Elise #7:

    Lieve Lou!!
    Leuk je berichten te lezen, ben benieuwd naar je uitgebreide fotorapportage. Campeerse en kijk uit voor de hyena's, schijnen berucht te zijn daar. Laat snel weer wat horen want we missen je allemaal hier!!!!

    xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 16 Juli 2012 - 11:54

    Eva:

    Meis,

    Wat goed dat je in the middel of nowhere gaat kamperen: back 2 basic!

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rainbow Beach

Milou

Actief sinds 01 Juni 2012
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 14895

Voorgaande reizen:

06 Juni 2012 - 05 December 2012

Australië en Azie!

Landen bezocht: